کسب درامد دلاری میلیونی

کسب درامد دلاری میلیونی ارز دیجیتال

کسب درامد دلاری میلیونی

کسب درامد دلاری میلیونی ارز دیجیتال

کسب 1 بیت کوین معادل 95 میلیون تومان


کسب 1 بیت کوین معادل 95 میلیون تومان

 

بالاخره امروز بعد از نزدیک 3 ماه انتظار تونستم 1 بیت کوین کسب کنم و این رقم فوق العاده که معادل اون به تومان میشه 90 میلیون تومان

شاید این درامد رو یه مهندس  نداشته باشه در عرض 3 ماه 

بخش عظیمی از این رقم رو مدیون ممبرای عزیز هستم و ازشون ممنونم همونطور که اون ها بخش عظیمی از بیت کوین هاشون رو مدیون من و این وبلاگ هستند و خوشحالم که این زنجیره پول سازی به دست هر دویه ما روز به روز بزرگ و بزرگ تر میشه.

برای رسیدن به این نقطه فقط   صبر لازمه . هر روز ماین کنین و فرصت رو از دست ندید . زیر مجموعه های خودتونو زیاد کنین اگه نتونستین مهم نیست من جور شمارو میکشم بهتون کمک میکنم این کار رو مثل شغل اصلی خودتون جدی دنبال کنین . حتی اگه میتونین سرور مجازی بگیرین و از اون طریق ماین کنین 
به امید روزی که همه ممبرای این وبلاگ چند بیت کوین تو کیف پول مجازی خودشون داشته باشن

 

افزونه cryptotab برای استخراج رایگان بیتکوین
CryptoTab یک افزونه برای مرورگرهای گوگل کروم و یا فایرفاکس است که شما صرفا با نصب اون روی گوگل کروم و یا فایرفاکس خودتون و معرفی اون به دوسنان،آشنایان و همکارانتون می تونید بصورت چند سطحی کمیسیون بدست آورده ، به درآمد حتی 4 بیت کوین در ماه دست پیدا کنید.

همچنین به تازگی نیز مرورگر اختصاصی خودش رو ساخته که با نصبش میتونید تا 8 برابر سرعت استخراج رو بیشتر کنید

برای نصب مرورگر روی لینک زیر کلیک کنید

اینهم لینک افزونه در مرورگر کروم وفایرفاکس

سپس بر روی دکمه آبی رنگ ADD TO CHROME AND GET BITCOIN کلیک کنید. بعد از این که به مخزن افزونه ها کروم منتقل شدید بر روی دکمه آبی “افزودن به کروم” کلیک کنید تا افزونه بر روی مروگر شما نصب شود.
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.